Mu väike pony



 Siiski mu tütre väike pony, mitte minu :)
Tal juba mõndaaega pony hullustus peal ja loomulikult on ju vaja täpselt samasuguseid, kui multikas, et saaks kõik mängud maha mängitud nendega. Võtsin siis nõuks proovida savist teha ühe ponykese. Tulemus ei saanud minu meelest küll nüüd üksühele ja nii nagu ma tahtsin (noo alati saab ka paremini ju :D) aga laps oli sellest nii sillas, et esitas kohe tellimuse, et tal nüüd neid teisi ka tarvis ja siis kukkus loetlema nende ponyde nimesid üles, kes veel puudu on... alguses oli selleks arvuks 6 (et siis kuus põhitegelast) aga mõne aja pärast juba see arv kasvas 8-9 peale, et neid kõrvalosatäitjaid/-kaaslasi ka ikka tarvis, muidu pole õige asi :D
Paraku pole rohkem neid teha jõudnud ja on vaid see üks.

         


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kirjuta siia oma tekst :)