Lõngad ja poolikud asjad


Eelmises postutses rääkisin, et sain tellitud lõngad kätte. Mul oli valgete lõngadega oma plaan, see plaan nägi välja nimelt selline.... :P

               
Ehk siis, ma värvisin ära need kolm valget lõnga ja värv jäi veel täitsa ilusti peale ka ja nüüd ongi kolm ilusat kirjut lõnga :)


Endale müts
   
Sel ajal, kui lõngad kuivasid (noh, need värvitud lõngad, mil ma neid veel kasutada ei saanud), võtsin käsile omale uue mütsi tegemise. See aga enam musta punasega välja ei näe, sest mulle see kombinatsioon ei istunud. Must ja punane ju tegelikult sobivad ülimalt hästi kokku aga.... noo mulle see asi mütsina lihtsalt ei istunud ja võtsin punase välja ja panin..... Eks seda varsti näeb, mis ma sinna asemele panin :D Hetkel mütsi tegemine seisab. Mõned read enne lõppu sai must lõng lihtsalt otsa ja ma pole suutnud välja mõelda, et kas otsida kotist asenduseks teist värvi lõnga asemele või minna poodi ja osta uus must lõng juurde, et samaga lõpetada oma töö....


Sall tütrele
      
Kuna vahepeal said värvitud lõngad ka kuivaks ja kerra keritud, siis alustasin ühe kombinatsiooniga tööd. Eesmärgiks oli, et neist siis sallid kududa. Alustasin kudemisega.... jõudsin juba omajagu ära kududa, kui tundsin, et see ei lähe.... Harutasin üles ja otsustasin siis heegeldada - ka see ei meeldinud. Muster oli hea aga.... sallina läks kuidagi "jäigaks" või miskit sellist ja läks taas üles harutamiseks. Lõpuks lõin uuesti silmad üles ja asusin kuduma. Panin mustri teistpidi jooksma ja nüüd olen juba asjaga rahul ja saab kuni lõpuni edasi lasta (see on see kolmas pilt ja kõige parempoolne :) )


Mine veel lõnga poodi :D
      
Ema va sindrinahk ajas mul isu peale, minna Novita poodi tuulama, kuna seal oli soodukas :D Noo ja mis moodi ma siis tulen sealt poest välja ILMA lõngadeta???!!!  Ma peaks mainima, et ma suutsin sealt välja astuda ikka hulka vähemate lõngadega, kui mul ema :D :D  Aga olgem ausad, kui pole ruumi, kuhu neid panna, siis mis asja ma neist siis korjan endale kokku? See valik, mis siin teie ees on, see ongi see, millega sealt lahkusin :) Jah, kirju-KIRJU ja VEEL KIRJUM! :D  Ma ei suutnud neile lihtsalt vastu seista ja kõik! Kirjud lõngad on mu suurim nõrkus :P  Neile kõigile on mul ka idee olemas, mida neist teha, nüüd on vaid aega ja veel kord AEGA vaja, et jõuaks ka nende ära kasutamiseni :)  Tõsi on ka see, et väike osa on neist lõngadest soodukaga, sest ma ei leidnud sealt soodukast miskit sellist võtta (mis veel alles oli), mis mind paeluks sedavõrd, et lõngad ise korvi poevad ja keelduvad sealt välja tulemast nagu need, mis mul sinna siis pugesid :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kirjuta siia oma tekst :)