Kaarditasku/hoidja


Küsisin kaasalt, et mis ta sünnipäevaks tahab saada, ta vastas, et uut kaardihoidjat oleks vaja. Alguses mõtlesin, et ostan selle talle aga siis turgatas pähe, et "aga ma võiks ju selle ise teha talle!" ja nii ma asusingi vajalikku kraami kokku otsima, millest seda valmistada 😊 Kindel oli see, et see peab tulema nahast ja soovitatavalt sinine. Õnneks leidsin poest ilusat tumedat sinist ja seal nende nahajuppide seas sobrades jäi ka näppu üks selline kena hallikas-valge (?) nahatükk, mis harmoniseerus hästi tumeda sinisega ja sealt tekkis edasi idee, et vot ei tee üleni sinist.  Nahajupid käes ja kõik muud asjad ka, läksin koju nokitsema 😀 Jube põnev oli seda teha, ma peaks mainima! Kuna naha liimimine tahtis ka kuivamist saada ja plastikkaardihoidja osa tahtis ka kõik käsitsi kinnitamist saada oma kohale, lõpetasin ma töö täpselt sünnipäeva päeval (pidin veel enne nurgikuid poodi otsima minema, sest selgus, et kodus mul siiski neid polnud aga kenasti valmis ma ta sain😇) ja õhtul sain üle anda selle uue ja stiilse kaarditasku/hoidja oma kallile kaasale 😊

            

2 kommentaari:

Kirjuta siia oma tekst :)