Esimesed triibulised valmis.


Eile õhtul, päris hilja said mul esimesed triibulised valmis. No sokid ikka, mis siis muud ja ikka enda värvitud lõngast 😁 See sama väike karvane valge suslik oli mu tooli hõivanud, kui korraks püsti tõusin ja mul ei jäänudki muud üle, kui püsti edasi kududa sokki. Klappidest tuli veel hea muusika ka ja nii ma siis nõksutasin puusi ja lasin varrastel ja lõngal käes käia. Kes ütles, et tantsida ja kududa ei saa üheaegselt, saab küll! 😆
Täna siis pilte tehes, ronis see sama valge tuust assisteerima mu piltide tegemist. Panin kenasti sokid paika ja Noorhärra Täpi ronis sokkide peale ja kukkus neid sõtkuma nagu tainast, juu siis said head sokid 😄 Järgmiseks panin lõngarulli püsti seisma ja vardad sinna sisse ja Täpi tegi käpaga sellele pats-pats ja ümber see oligi. Tõstan mina selle lõngarulli uuesti püsti, hakkan uuesti pildisama ja juba jälle rull pikali aetud ega me selles osas üksmeelele ei jõudnudki, lõpuks tõstsin selle ära sokkide juurest, mis tekitas mõningase segaduse Täpis, et kus ta "mänguasi" sai 😄 Aga lõppkokkuvõttes sai sokid pildile ja kassi kah koos sokkidega 😃
     
            
  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kirjuta siia oma tekst :)