Errrrriti Karrrvane postitus! :D


Tere, mina olen (nimetu.... st mul pole veel nime😕 Ilmavalgust nägin 27. aug {sel päeval sain oma karvase komplekti kätte}. Just nii noor olengi! Ja kui sul on mõni hea nimi pakkuda mulle, siis ootan seda kommentaaridesse😺😉). Elukohaks on mul Nnillat. Olen iseäraliku kasukaga kiisu, ega teist sellist mujalt ei leia 😸 Mulle meeldib päikese paistel lesida ja nurru meeldib kah lüüa. Vihmastel ilmadel ma kerin end diivanile kerra ja unistan päikeselistest soojadest päevadest 😊 Üle kõige meeldib mulle limpsida jäätist 🍨 ja süüa grillkana 🍗 ning sushit 🍣 Ahjaa ja meekooki armastan ma ka!
Nüüd siis terve hunnik pilte minust😻
                                                      
               
Fotode autoriks on mu oma lapsed 😊

Selle kauni osalise Fursuit'i valmistajaks ja autoriks on Merlyn Kotljar, kes tegi selle kõik vaid käsitsi õmmeldes! Tema juba varem valmistatud ning ka tulevikus uuemate fursuit'ide kohta pilte ja infot leiab ta kodukalt Weaselcrafts Fursuits.
Kui sul tekkis soov saada endale ka omanäolist looma kostüümi või lihtsalt mõnda elementi (nt käpad või pea jne), siis võta julgelt Merlyn'iga ühendust! Arutage asi läbi, mis ja kuidas ning anna tellimus sisse! 😉😊

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kirjuta siia oma tekst :)